I'm not just his fan, I'm his wife?

19. června 2015 v 20:30 | Smilee
Woohou! Ano, rozhodla jsem se, že mi opravdu psaní na blog chybí, takže jsu přidávat znovu. Jsem tak strašně ráda, že už jsem doma a nemusím poslouchat tu odpornou němčinu! Ale, o mém pobytu v Německu se asi rozpovídám až v příštím článku. Teď spíš napíšu něco o tom, jak je to se mnou a fanouškovstvím....

bands and fans | via Facebook


Co bych asi první měla říct je, že nejsem zase až tak typická fangirl. Ať jde o hudbu, knihy, seriály nebo cokoliv jiného, přijde mi, že i přes to, že mám ráda to samé, co lidé kolem mě, tak nějak se od nich odděluji. Nejspíš to bude tím, že mi všichni lezou na nervy. Hlavně tedy u zpěváků a kapel, knižní fanoušci jsou přeci jen má druhá rodina. Ale teď budu spíš psát o prvním zmíněném.

Od té doby, co vznikl Justin Bieber a One Direction, každý druhý zpěvák/skupina, jsou porovnáváni k nim. Člověk vidí kluka, který má dost fanoušků a automaticky: "Panebože, další Justin Bieber." A nepozastaví se nad tím, že je to jiný styl hudby, obléká se jinak nebo má prostě jinou povahu. Jediné, co mají společné jsou fanoušci, tedy spíš fanynky, kvůli kterým jsou všichni přirovnávání k 1D a dalším (proti nim opravdu nic nemám). Nejhorší je, že některé z těch fanynek jsou poté hodně nesnesitené. Sice vás spojuje láska k té stejné hudbě, ale ani ta nepřebije vše ostatní.

Někde jsem četla, jak se jeden kluk zmínil právě o 5SOS (ano, budu s nimi otravovat). Jejich skupina se tak nějak pokouší ladit jejich styl hudby do punk-rocku a být podobní jako Green Day, punk-rocková skupina to ale opravdu není. A jak ten kluk napsal, v klidu by mohli být, dokázali by to uzpívat, oblečením tak působí a prostě by to zvládli, až na to, že písničky podle tohou nepíšou (jen některé) a ostatní je zaměnují s boybandy, protože většina fanynek jsou právě ty uječené nádhery, co poslouchají 1D. To z nich samozřejmě automaticky dělá naprostou sračku, protože pokud se před někým zmíníte, že něco takového posloucháte, spojí si je automaticky s 1D atd... Aniž by slyšeli alespoň jednu písničku od nich a ignorují fakt, že jsou všichni velmi talentovaní. A takhle je to skoro u všeho...

Music.

Teď ale k tomu hlavnímu: fanynkám. Někomunikuji s nimi. Zjistila jsem, že sice mají stejný vkus jako já, ale nedá se s nimi bavit, a tak se držím radši ve své bublině a poslouchám si je. Ale na nějaké meetupy, velké kamarádíčkování nejsem. Štvou mě. Jedna holka napsala něco jako: "Nejvíc miluji Luuukyyynečka!" Měla jsem chuť se jít někam zakopat nebo zakopat tu holku. Typická uječená nána, co když bude na jejich koncertu, bude ječet uprostřed písniček a vlastně z toho bude mít velké houby. Další důvod, proč, když bych šla na nějaký koncert, přemýšlela bych, jestli tam vůbec chci chodit.
Ty holky prostě nezavřou hubu. Chápu, že ječí, když nastoupí hudebníci na scénu nebo když skončí písnička, to bych udělala i já. Ale sakra pořád ječet, i když zpívají? Poslouchám live záznamy z koncertů a jediné, co slyším jsou ty ječáky, co mi trhají uši (ne, že já bych neměla příšerný ječák). Budu ječet když skončí, když budou odcházet nebo přicházet. Ale NE uprostře písničky! Jak si to sakra mám užít?

Další věcí, které jsou na dlouhé rozebírání jsou fanfictions. Pokud si projedete wattpad, všechno, co tam najdete jsou jen fanfikce... většina z nich je ale tragicky napsaná a všechny jsou skoro o tom samém. Párkrát jsem zkoušela něco z toho číst, ale skončila jsem se šklebem na tváři a radši si šla poslouchat své písničky. Chápu, když jich je pár, ale každý druhý příběh? Komu to potom nezhnusíte?
A většina holek jsou hned jejich manželky. Huh, co? Já to nechápu....

Abych to ale ukončila, mluvím jen o části fanynek. Neříkám, že každá je stejná nebo tu neurážím 1D atd. Mluvím o velkých extrémech a o tom, jak radši s ostatními nekomunikuji. Jsem ráda, že mají moji oblíbení zpěváci hodně fanoušků, jsem na ně pyšná, ale držím se od nich dál. Radši si poslouchám jejich písničky sama, nerada se dělím s ostatními a prostě jsem v tomhle takový vlk samotář, protože jinak bych je umlátila. Pokud by písničky od 5SOS nebyly tak úžasné, už jsem dávno pryč. Takhle jim ale radši píšu něco hezkého na twitteru a pod každý příspěvek nepíšu: "Follow me!" K čemu vám to bude?
Snad jsem tímto někoho neurazila... a pokud, může mi to být klidně jedno. :)) O tomhle tématu bych mluvila dlouho, teď mě napadají další a další věci, o čem bych mohla psát, ale nebudu s tím otravovat. Možná někdy příšět v dalším článku.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Catie* Catie* | Web | 19. června 2015 v 22:41 | Reagovat

Velmi tu souhlasím s tvým názorem :) Mě se celkově nelíbí jak se všechno toto srovnává. Jako 5SOS maj jinej styl hudby než 1D bych tak zmínila, jako text no ok píší podobné písně ale poslechněte si to a jak je to laděný. trchu rozdíl mno. a ehm nejen toto. ale třeba pak nesnáším jak házej do jednoho koše pop a k-pop. what? :D :D ne. jako. lidi si dali určité skupinky a do těch hážou další už jen podle prvního dojmu a toho co slyšeli a co vidí okolo. to jim stačí. njn. :D
hmm k těm fans. hej pamatuji s na moje počáteční fanouškovství kdy sem fakt šílela. teď to beru střídmě a ugh někdy nad některými fanynkami fakt převracím oči. a to pozor! nejen ty "uječené třináctky" ale i fanoušci nwm třeba rocku nebo něčeho takového dokážou fakt způsobit nervový potíže O.o :D ono totiž nikdo tu moc nechápe, že každý poslouchá svoje no :)) :D
mimochodem...já věrná fanynka 1D, 5SOS, JB, Demi, Ollyho, Eda i Green Day a Arctic Monkeys co se uklidnuje u dubstepu musím(:D) vědět :D :D
Just my point!! :)) :D

2 Catie* Catie* | Web | 19. června 2015 v 22:51 | Reagovat

[1]: A k FF. Hah. Ne že bych na to byla nějaká odbornice ale taky musím souhlasit :D ono totiž. já čtu ledacos. fakt že jo. a ff mě i baví. -jak ke knížce, filmu nebo skupině :)) Jenže! Tu je ten problém, v ff se musí daleko, daleko, daleko víc přebírat aby se našlo neohrané téma co by nenudilo a pozor! hlavně dobře napsané. Jelikož pardon ale tolik chyb neudělám ani já když píšu rychle a na mobilu-na němž psát neumím...v jedné větě. Nedá se to číct, člověk to skoro luští. A o téma nehovořím. Jakmile je to normal tak bože sladák kde se za tři dny berou a za tejden maj děti, 13 plus ve stylu 50odstínů šedi a pokud je to slash tak už radši no coment(a já nejsem proti slashi. ale proboha toto je. ne. stop) :/ :D
Sama píši povídky a i ff mám pokus a tak vím že je těžké se zavděčit a vymyslet něco origoš, ale sakra toto je už moc! a ty chyby? vždyt i v textáči je korekce O.o :D

god se tu rozepisuju do komentářů. sorry. jenže prostě mě nedá se k tomuto pořádně nevyjádřit :)) :D :D

3 Kix*♥ Kix*♥ | Web | 20. června 2015 v 11:44 | Reagovat

Jsem ráda, že jsi zpátky, ! Chyběla jsi, ale to víš :3. Na článek o pobytu v Německu se těším :)
A teď k tomuhle - haleluja, konečně holka, co není potrhlá a neječí při každé pytlovině, když se objeví její oblíbená skupina :-). Je fajn, že si udržuješ odstup a máš na to racionální pohled... nejsi žádná pipina, co vypisuje trapný statusy a ječí v průběhu celého koncertu. Tyhle holky jsou teda extra maateriál... mám dojem, že ani neví o čem je ta skupina, o čem zpívají... prostě přijdou na koncert a jenom ječí. Fuck logic. A srovnávání? Věčný problém. Nejen v reálném světě, ale taky ve světe celebrit. Nepochopím to. Každá skupina, zpěvák mají něco svého a neměli by se srovnávat s ostatníma kapelama/zpěvákama a házet je do stejného pytle.
Bože tento svět se v prdel obrací... je jasný, že se fanoušci dělí do několika skupin, ale tyhle extrémy, co jsi vypsala jsou oprvadu až strašidelný... nechápu člověka, který má na to koule, chovat se takhle. Děs. Je fajn, že se k nim neřadíš a jsi prostě NORMÁLNÍ :)

4 Smile Smile | Web | 20. června 2015 v 21:57 | Reagovat

A víš co? Já bych uvítala pokračování tohoto článku! Naprosto s tebou totiž souhlasím. Když jsem ještě před rokem a půl milovala 1D, vím, že jsem taky byla jiná fanynka. Neměla jsem moc ráda ty meetingy, byla jsem jen na jednom, protože ho pořádala moje nejlepší kamarádka... A při koncertu nebylo ani slyšet jejich hlasy. Bylo slyšet jen ty uječené pipky, které bránily ostatním v tom užít si slyšení jejich hlasů na život a ne jen přes počítač... Nehorázně mě štvou ty fanynky, kterým ani nejde o to, jak se skupina/zpěvák mají, ale o follow na twitteru nebo bůhví kde a o to, aby si zaječely na koncertu...
Máš ve všem pravdu. :) Dobrý článek, zajímavé téma. :)
PS: konečně jsi zpět :3

5 PauliaJan PauliaJan | Web | 21. června 2015 v 14:17 | Reagovat

ok, mám pocit, jako bys mluvila o mém straém já, osobně jsem fanynka 1D, no, jak se to dá říct, poslouchám je, mám je ráda, ale zase neposlouchám jen je. No, teď jse si uvědomila, že byc na to mohla napsat článek, no, to je jedno.
Prostě asi před 2 roky jsem byla tzv. "Carrotka" (Vygoogluj si to, pomůže ti to)
Prostě úplnej blázen, psala jsem FF na ně, přesně takový, jaký jsi popisovala, atd.
Postupem času se to měnilo, na psaní mi začalo více záležet a já chtěla ve psaní pokročit, no, pak se objevili gayové, začala jsem shipovat Larryho, a 1D jsem jen ze srandy říkala buzíčci, proože, když už tam jsou 2 gayové, tak mi to nedalo. :D
FF píšu stále o 1D, ale bohužel vůbec hetero, spíše na tu bromanci.
Píšu samozřejmě o všem možném, co mě napadne.
No, prostě taky nenávidím ten typ fanynek, který jsi popisovala, je to, ja jsem psala "carrotský"
Doufám, že jsi tenhle komentář pochopila, protože je určitě nesrozumitelný, no, to je jedno.

6 Baruš Baruš | Web | 21. června 2015 v 16:57 | Reagovat

tu skupinu neznám,poslechnu si ji.
lidi jsou takoví,prostě odsuzují. máme to v povaze. s tím nic neuděláš.
souhlasím s tebou, že ten jekot a to chování je opravdu někdy přehnané,na druhé straně si nemyslím to co ty, o těch povídkách a tak podobně. přece jen je nás dost lidí na tom světě..takže je pochopitelné, že zblázněný fanynky maj podobný představy. jen proto že to má další tisíc lidí neznamená,že já to nemůžu napsat.
když mě to nebaví tak to prostě nečtu. jako chápu tě,že ti to vadí,ale oni jako lidi si to neuvědomují a i když se to třeba číst nedá,tak jim to je taky jedno... proč píšeme.. já píši proto,abych ze sebe dostala svoje pocity a abych pak měla klid. Potřebujeme to ze sebe dostat. Buď to dám peoplelovepeople,nebo na blog,nebo na wattpad..vždyť to je jedno..a už jsme tu opět s tím odsuzováním. říkáš tu, že ti vadí,když je někdo odsuzuje,ale sama je v článku odsuzuješ a poukazuješ na jejich blbost.. ano,je to tvůj názor,ale je to tak správně?asi jsem to napsala trochu krutě,což určitě nebylo tak myšlený,ale snad ses neurazila a chápeš co jsem se tím snažila vyjádřit

7 Smilee Smilee | Web | 21. června 2015 v 19:55 | Reagovat

[1]: Jé, dlouhé komentáře mám ráda :3 A naprosto s tebou souhlasím. I já jsem se snažila psát fanfikce, ale tak nějak mi to prostě nesedělo. Radši si vymyslím vlastní  postavy :)

[3]: Neřekla bych, že nejsem potrhlá, ale přeci jen, nejsem takový blázen, i když ječák na to mám dost dobrý xD Ale jsem ráda, že tak nějak souhlasíš.

[4]: Přesně tak! Radši s nimi nekomunikuji.... :))

[5]: Do takového extrému jsem naštěstí nikdy nedošla, byla jsem sice, a stále jsem naprostý magor na ně, ale prostě jsme se držela nějaké hranice. No, pokud bys o tom napsala článek, ráda si ho přečtu :))

8 Dollie Dollie | Web | 23. června 2015 v 13:40 | Reagovat

súhlasím s tvojím názorom, síce je môj štýl hudby niekde inde ale chápem na čo narážaš a máš pravdu. niektoré dievčatá to fakt preháňajú a často krát mi príde že skôr ako hudbu danej skupiny obdivujú len skupinu samotnú teda jej členov  čo mi príde dosť divné.. tiež mám síce spevákov ktorý mi vždy vyrazia dych svojim úsmevom či  tým ako v rozhovoroch niečo milé hovoria ale skupiny a spevák radím medzi obľúbených predovšetkým kvoli hudbe a tak by to podľa mňa malo byť :)

príde mi nepotrebné sledovať každý ich krok, s kým práve chodia alebo aké sú ich obľúbené farby :D .. proste tieto postoje ja nikdy asi nepochopím ..

čo sa koncertov týka, tie na ktoré chodím ja niesú plné ujačených dievčat ale je tam množstvo ľudí ktorý sa natlačia dopredu bez toho aby poznali aspoň viac než pár pesničiek,doslova tam zavadzajú tým ktorý si to tam prišli fakt užiť .. hlavne že si potom hodia na instagram alebo niekam inam aký bol ten spevák cute a ako si to tam užili a to len preto aby si ostatný mysleli že je to fakt ich živel ale pritom pravda je úplne iná

a tie poviedky?? nemám také príbehy rada lebo ako vravíš, všetky su o tom istom ako sa spevák zamiluje do faninky alebo nejakého dievčaťa čo si všimne na ulici .. ptom s ním to dievča všade cestuje, všetci jej to závidia, nakoniec ju požiada o roku alebo už od začiatku poviedky je jeho manželkou ...

9 Abigail Abigail | Web | 24. června 2015 v 18:35 | Reagovat

Některé holky to doopravdy přehánějí, ať už ve fanfiction či jen na konertech. Taky to nemám extra ráda a nechápu, jak zejména ve fanfikcích si je můžou hned brát, protože, uznejte proč by to sakra dělali...Vím jsou to fanfikce, ale stejně...kolikrát je to děs. Taky si radši hudbu poslouchám sma ve své budblině, ačkoliv 5SOS nijak zvlášt neposlouchám..Ale nejsou nijak špatní. Pěkný článek =D

10 Heaven Heaven | E-mail | Web | 28. června 2015 v 17:35 | Reagovat

Super článek :) Souhlasím, takové uječené fanynky jsou strašné. No, nejlepší jsou stejně ti, co se tváří jako největší fanoušci, přitom znají 3 nejznámější písničky. Každý asi máme takovou kapelu, kterou prostě milujeme, ale nedokážu si sebe představit jako potrhlou holku, co ječí uprostřed písničky na koncertě. Taky bych si ji chtěla užít a ne ječet na členy kapely. Fanfiction jsou někdy opravdu ujetý, moc je nečtu...

11 Di Di | 11. listopadu 2015 v 13:10 | Reagovat

Velmi dobry clanok ! Priznam sa, ze ja zboznujem 1D, ale neodcudzujem ziadneho interpreta... Napr. aj JB ma niektore songy fajn 5SOS mam tiez rada pridu mi ako stara dobra americka "klasika" s 90 rokov (neviem ci vies co mam na mysli). Ale mas pravdu, ze ked sa na scene objavi nejaky novacik, hned ho k niekomu prirovnavaju, hoci vyzera inak a ma aj iny zaner hudby..No ked niekolko rokov sa udrzi na vyslni a pride zas niekto novy, mozu ho prirovnavat k nemu..To sme proste my ludia. Tiez som zistila, ze ak sa stretnem s nejakou fans tej istej skupiny/spevaka, tak nas asi okrem tej hudby nic ine nepojuje a nase myslenie je uplne na inej urovni... Na meetkach som nikdy nebola, mozno s toho dovodu ze som sa bala, ze si nebudeme vediet pokecat o niecom inom ako je spolocny umelec :/ A co sa tyka fanfiction, ked sa len zacinali pisat bolo to super nasla som par fakt skvelo napisanych, ale potom ? Potom to vzdy bolo take nudne,suche a tocilo sa to okolo toho isteho, tak som to aj prestala citat. Bola som na viacerych koncertoch a je to neopisatelnych zazitok! Len nechapem tych ludi co tak pistia(chapem maju v sebe neskutocne vela endorfinov atd.) ale potom si ten koncert vazne neuziju :/

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama